maandag 11 september 2017

Make your life a fairytale ...

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Ja ja, ook dit is Stampendous ... deze stempel noemt Gnome Home
en je verwacht elk moment een kabouter achter een raampje te zien ...
 
yes, this also is a Stampendous stamp and is called Gnome Home ...
I always expect to see a little gnome or fairy to look through a window ...

 
Deze stempel heb ik ingekleurd met m'n Distress inkjes,
het was een tijdje geleden dat ik hier nog mee ingekleurd had, maar oh wat was het weer zalig !!
Ik was bijna vergeten hoe graag ik hiermee inkleur !
 
This stamp I colored with Distress inks, it was a while since I used them, but I was soon reminded how much I love working with them also ... coloring just is so relaxing !
 
Toen m'n kaartje ingekleurd was, ging ik op zoek naar een achtergrond papiertje ... maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan (en dat wil wat zeggen met de stapels papier die ik hier in de winkel heb!) maar geen nood, ik besloot al snel om er zelf ééntje te maken ...
 
When I finished coloring my card, I needed to find a matching background paper ... and that was easier said then done (and if you know how much paper I have in my store, that is saying a lot!)
but no worries, I decided to make one myself ...
 
I nam wat aquarel papier, gebruikte dezelfde kleuren Distress inkt van mijn boom om te blenden,
en daarna heb ik er een achtergrond stempel met houtmotief van Impression Obsession
over gestempeld en voilà ... daar was m'n achtergrond papier !
Nog een stempeltje erbij van Riley & Company en m'n kaartje was af ...
 
I took a piece of watercolor paper, blended the same Distress inks
that I used on the tree on the paper, and stamped a background stamp
- that resembles wood / bark - from Impression Obsession on top of it.
For my text I used a stamp from Riley & Company
 
Zo, hopelijk vinden jullie deze kaart even leuk als ik
 
I hope you like this card as much as I do
 
Groetjes
 
Inge

Geen opmerkingen: