donderdag 20 juli 2017

Coctailboekje als cadeau...


Dag blogbezoeker,
 
Hi bloggers,
 
fijn jou weer te zien. Vandaag laat ik een boekje zien,
speciaal gemaakt om iemand op zijn verjaardag cadeau te geven.
 
Nice to see you again. Today I'm showing a mini album,
made especially for someones birthday
 
 
Het kaft werd opgebouwd met laag op laag op laag en in de tinten groen gehouden.
Je kan hiervoor ieder soort designpapier gebruiken.
 
The cover was build layer on layer in green, you can use every kind of design paper for this.
 
 
Ook heb ik met een Martha Steward pons een mooi randje gemaakt aan één van de stroken.
 I also punched a beautiful border with a Martha Stewart punch
 
We werken deze maand met de "Power Poppy" stempels
en vermits het een coctailboekje ging worden, vond ik de kan en glas wel heel leuk.
Jullie zagen deze al bij de projektjes van de andere DT leden.
Ze zijn ingekleurd met de potloden Caran d'Ache Museum aquarel.
 
This month we are working with Power Poppy stamps, and since I wanted to make a cocktail recipe album, this glass and jar were perfect, you've already seen what the others made with this stamp.
I used Caran D'Ache museum aquarel pencils to color the stamp.
 
 
Ik ben gaan googlen en heb op het internet coctails bijeen gezocht, met de bereidingswijze.
Deze heb ik afgeprint en in het boekje gekleefd.
Ook enkele mooie teksten.
Ieder blad kreeg ook nog een fijn accent...
 
 
I googled for some cocktail pictures and how to make them and printed them off and added them to my mini album, I also included some beautiful texts.
And added a nice accent to each page...
 
De bladen heb ik door de Zutter-bind-it-all gehaald
en met een binddraad aaneen bevestigd.
Het resultaat mag er best zijn...
Ik hoop dat de jarige er blij mee zal zijn.
 
 
I used my Zutter to bind the mini album and am very pleased with the result
I hope the person who is going to get it will like it.
 
Groetjes Patrice

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er superzzzzz uit mmmmm ! top
grtjs,martina
x

Enny zei

Een prachtig boekje, en die cocktails zien er heel lekker uit ! Groetjes, Enny